Bra vecka!

Hej mina fina läsare! 
Jag har varit grymt dålig på att uppdatera det senaste. 
Jag har juh börjat jobba vilket innebär att jag inte haft så mkt tid.
Det händer inte så mycket hemma. "C" är pappaledig och jag drar in pengarna... Eller aaa det jag tjärnar..
Jag har fått många goda nyheter denna veckan! Så denna veckan toppar listan detta år just nu! 
Min stora tjej var ute på shoppingtur med svärmor idag. Det blev både fika och ett par nya skridskor. Nöjd tjej! 

I sommar ska jag agera servitör på ett bröllop. Fick en frågan idag och självklart så kan man ställa upp! Ska bli spännande. 

Nu ska jag gosa ner mig bredvid min fina man och kolla på en skräckis.

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback