Ledig!

Jaa, då vart jag ledig idag. Jätte skönt! 
Barnen har haft kompisar hemma hela dagen och nu ska jag laga middag. 
Min man har varit iväg och jobbat och nu jobbar han hemma, vi renoverar hans mammas kök. 


Kommer bli så fint när det är klart!
Jag i min tur har inte gjort något alls idag. Minns inte ens när jag var hemma sist och inte gjorde något. Gott

Här snöar det för fullt. Jag är sååå trött på snö nu och vill ha vår och sommar!
Nästa vecka så fyller min stora tjej 9 år.
Och veckan därpå fyller minstingen 1år!!!
Tiden bara försvinner! 
Jösses jag har varit mamma i 9år!?
Känn som det var igår som "M" kom med storm! 
Mina fantastiska barn!


Imorgon lördag så är jag också ledig. 
Kommer vara en del folk hemma imorgon som ska hjälpa till och skruva upp köket. Full rulle med andra ord!

Längtar tills den 13:e feb. då åker vi till Stockholm!! Ska bli så skönt att komma hemifrån. 

Ha en skön fredag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback