Vad hade jag gjort utan er?

Hej mina fina❤️
Jag har jobbat färdigt för denna vecka så nu tar jag helg..
Denna veckan gick så himla fort att jag inte ens har hunnit reflektera över allt som hänt.
Ställde mig på vågen idag och den står på hela 60kg. 
Det märks i kläderna att man tappat vikt.


Får ärligt inte i mig så mkt mat som jag borde men det är svårt att äta och sova när allt är så jäkla struligt och inte vetande.!
Men jag kämpar på. 
För övrigt så blir väl helgen lugn.
Hur spenderar ni eran helg?


 
Mina fina ongar! Vad hade jag gjort utan er?!
Det är en sån lycka som jag får vakna upp hemma med er varje dag och se hur ni förändras. 
Älskar er! 
Nu ska jag slagga bredvid min minsting!


Kramar till er❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback