Juni månad är

Äntligen här! 
Och det innebär även att sommaren officiellt är här!!
Ja om jag ska resumera det senaste Om hänt.
Vi har varit på 30års fest!
Eller mer en överrasknings fest kan man säga. 
Det va en kväll att minnas.
Jätte kul, god mat och Goa skratt.

Vi var på
Summerburst hela denna helgen!
Fy fan vad jag har haft kul!
Massa dans och goda vänner!
25 000 glada människor och grymt bra dj:s.



Även denna helg är oförglömlig.

Jag har varit och jobbat på min tatuering lite mer... Börjar se ett grymt resultat trotts att det är många timmar kvar.. 

Jätte nöjd fortfarande. 
Håller tillochmed på att kolla på nästa färg klutt dom ska pryda min kropp.
Inkjunkie!

Denna veckan har svärmor sina systrar från Finland här. 
Dom åker igen på torsdag. 
"C"s lillebror och en kompis kommer
ner från Sthlm på ons.
Kommer bli så kul att träffas igen.

Så summan av kardemumman det har varit grymma helger hittills.
Nu ser jag framemot semester och massa rosé!


Pussar och kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback