Äntligen!!!

Hej hopp!
Jag har haft sån bloggtorka så jag har nästan haft ångest över min dåliga uppdatering.
Passar på att skriva lite nu när lilla "s" ligger på min mage och sussar.

Jaa, lillan börjar förskola/dagis till hösten. Lite smått ångest över att tiden bara springer iväg! 

Min man var och gjorde sig en tatuering idag! Skit snyggt.

Lägger upp en ny bild så fort plasten är borta och det röda.
Men passar honom bra!
Nero är vårt efternamn för er som inte
vet.
Jag själv planerar att göra 
en/två nu i maj. 
Två vingar på skuldrorna blir det.



Typish. 

Jag har varit ledig två dagar och har hunnit göra massor!
Igår (tisdag) så handlade jag träningskläder och kläder till mig.
Köpte helt vanliga t-shirts. Utan tryck, så snyggt att ha som basplagg.
Äger inte en enda t-shirt för att vara ärlig, förutom jobb tishan.
Vi köpte en soffa till "m" på loppis. Ska sy nya kuddar så fort jag får tid. Hon börjar bli stor nu och vill ha ett rum som man kan chilla i när kompisarna är över.
Idag så har jag handlat och bakat! 
Det blev bullar! Så sjukt sugen.

Fast dom va inte dom vackraste bullarna men sååå goda! 
Dessa va ett försök till lite roligare bullar typ kringlor/flätor.. Men men jag håller mig till vanliga "snurror".

Jag har äntligen bokat biljetter till
Summerburst!!!!
Kommer bli en så jävla bra maj månad! 
 Äntligen något för mig att se fram emot!

Nu ska jag mysa lite till i soffan och sen dra mig till sängen. 

Puss och kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback