Strumpor och trosor

Åhh hej i stugorna!
Jag har haft fullt upp med jobb och inte orkat blogga!
Just nu så händer det inte så mkt. Jobbar äter sover...
Barnen har idag studiedag från skolan. 
"M" hade målarkurs nu på kvällen. Skönt för henne att komma ut själv lite. 
Vi satt häromdagen och shoppade kläder till henne från hm. Börjar bli stor nu och då måste man vara "inne", väldigt viktigt för henne. Trotts att jag försökt förklara att personligheten inte sitter i kläderna. Men jag var likadan. 
Lilla "S" blir mer säker på sig själv. 


Hon står mer än gärna. Så fort det finns något att hålla i så står hon.
Vilken tjej.

"I" har börjat i dans. Hon trivs jätte bra och är jätte duktig har jag fått höra.

Känns bra i mammahjärtat när barnen mår bra och utvecklas.
För övrigt så är vi friska. Bara jag som haft förkylning och hosta. 

Puss 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback