1:a maj

Ja ni idag är det 1:a Maj! 
Kan ni tänka er va tiden går fort?
Har ni blivit lurade idag? 
Inte jag.
Igår så var det valborgsmässoafton.
Vi åkte till tess och hennes familj och käkade och hade det gött!
Innan det så var jag på
Basement Ink och gaddade mig.
Jag hade verkligen ställt in mig på att det skulle göra AS ont, men det gjorde det inte.. Bara när nålen gick över benen så kändes det.

Jag har två sittningar kvar. Nästa gång gör vi klart ena vingen med skuggor och nederdelen av andra vingen. Sen tillbaka för att gör helt klart! 
Är jätte nöjd so far. 

Imorgon så blir det jobb igen.
Jag har vabbat för lilla "S" är dålig.
Sen på lördag så spelar tjejerna fotbollsmatch och på kvällen blir det vuxentid. Lite födelsedags firande. 

Ha en skön kväll!

Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback