Time......

Hej hej!
Jag har funderat till och från några dagar, då jag varit kluven av vad jag ska tycka. Men jag har kommit fram till att vissa människor kan man fan vara utan!
Människor/"vänner" som visar sig inte alls känna än eller lita på än.
 Dra åt helvette! 
Klarar mig så mkt bättre utan massa skit i onödan!
Så nu e det sagt och glömt!

Idag så har jag varit ledig som alltid på onsdagar.
Jag har bakat och handlat inför kvällen.
Vi ska gå på en rymdmusikal där våran dotter är berättare.
Ska bli spännande detta.
Nästa vecka så ska jag tillbaka och fortsätta och göra klart min tattuering.
Ska bli så skönt att äntligen bli klar! 

Jag var hos tess på hennes party nu när hon fyllde år. Det va skit kul! Länge sen jag var på hemma fest och allt bara var hur bra som helst! 

Min fina kalas tjej!

Sen så var vi på tjejernas fotbollscup.
Dock så åkte dom ut båda två.
Men grymma var dom!! 




Nu ska jag fortsätta greja hemma!

Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback