Nuuu ni!!!

Jaaaa! Nu händer det grejer hemma!
Min lilla tjej har börjat gå!
Kan ni fatta?!
Gå...!  

I lördags så var jag ute i stora staden med tess. Vi åt god mat och drack gott och tjötade om allt! 
Skönt att bara få vara Nina en kväll. 



På söndagen så åkte vi med "C" till vallda.
Han skulle lira lite paintball. 
Lika häftigt och adrenalin pumpande som vanligt. 
Grymt kul!

Idag så har jag fyllt i mina vingar lite.
Jag klarade av att sitta två timmar. Sen kände jag att ja inte orkade mer. Så jag ska tillbaka på tis igen och köra två Tim igen.. 

Har en del kvar om man säger men så jäkla värt det!
Min man fick sig ett sug och gjorde en till nu på kvällen. Så nu har
 han totalt tre st.


Jätte fin med älsklingarnas namn. 
Nu ska jag vila i soffan en stund och sen sova.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback